درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

ساعت بازی رئال مادرید و پاریس سن ژرمن| بازگشت راموس و مسی به برنابئو

  • کد خبر: ۱۰۱۶۲۲
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
ساعت بازی رئال مادرید و پاریس سن ژرمن| بازگشت راموس و مسی به برنابئو
مصدومیت امباپه تنها دغدغه پوچتینو برای بازی امشب است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دومین شب از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری بازی حساس رئال‌مادرید با پاری‌سن ژرمن و منچسترسیتی و اسپورتینگ دنبال می‌شود. کهکشانی‌های مادرید که در بازی رفت با گل امباپه مسابقه را به تیم پرستاره فرانسوی واگذار کردند، امیدوارند با ارائه یک بازی منطقی، جواز صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها را دریافت کنند. شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی هم در همان بازی رفت کار را تمام کردند و اسپورتینگ را در خانه خودش با پنج گل مغلوب کردند.

رئال‌مادرید – پاری‌سن‌ژرمن / ساعت ۲۳:۳۰

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا قصد دارند تمام توان خود را به کار بگیرند تا بتوانند شکست برابر پی‌اس‌جی را در سانتیاگو‌برنابئو جبران کرده و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند. ایده آنچلوتی برای این تیم همچنان ادامه‌دادن به پرسینگ از خط حمله در بازی امشب در برنابئو است. این ایده در دیدار‌های اخیر رئال نیز به کار گرفته شده و در نیمه اول بازی برابر سوسیه‌داد به‌خوبی روی آن تمرین شد.

آن‌ها در این بازی موفق شدند با پرسینگ از خط حمله چند توپ خوب را به دست بیاورند و فرصت گل‌زنی را برای خودشان ایجاد کنند. انجام چنین‌کاری از نظر منطقی ریسک‌هایی را به‌دنبال دارد؛ چون امباپه بازیکنی سرعتی و به‌دنبال نفوذ از فضا‌های ایجاد‌شده است و دیگر‌بازیکنان درخشان این تیم مانند نیمار و لیونل مسی نیز می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. از این نظر، مدافعان میانی رئال به‌ویژه میلیتائو نقشی سرنوشت‌ساز پیدا می‌کنند.

این دیدار برابر پی‌اس‌جی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در‌واقع یک دیدار ساده از مرحله حذفی لیگ قهرمانان و برای صعود به مرحله بعد نیست. این بازی در‌واقع رویارویی دو باشگاه درجه‌یک با هم است و رئال‌مادرید می‌داند که هواداران می‌توانند تأثیر بسیاری روی بازگشت در این بازی داشته باشند؛ اتفاقی که برای بهبود شرایط کلی این باشگاه نیز بسیار مهم است.

حضور امباپه و غیبت راموس برابر رئال‌مادرید

روز دوشنبه خبری مبنی‌بر برخورد شدید امباپه با ادریسا گه‌یه در تمرینات پی‌اس‌جی و احتمال غیبت او در این بازی منتشر شد، اما آزمایش‌های صورت‌گرفته نشان داد که شکستگی برای این بازیکن به وجود نیامده و به نظر می‌رسد که برای بازی برابر رئال آماده است. نام این مهاجم فرانسوی در فهرست اعلام‌شده از‌سوی پوچتینو برای بازی امشب در سانتیاگو‌برنابئو نیز دیده می‌شود.

نکته جالب در بین بازیکنان غایب در این فهرست، نبودن نام سرخیو راموس است که بعضی از رسانه‌های فرانسوی در روز‌های اخیر مدعی شده بودند شاید بتواند به‌عنوان بازیکن تعویضی در این دیدار به میدان برود. با‌این‌حال پوچتینو از قبل اعلام کرده بود که راموس را به‌همراه سایر بازیکنان به مادرید خواهد برد تا از تجربه او از سال‌ها حضور در رئال‌مادرید و لیگ قهرمانان در این بازی حساس استفاده کند.

کروس در تمرینات آفتابی شد

با توجه به فرم خوبی که رئال در بازی مقابل سوسیداد از خود به نمایش گذاشت، بسیاری از هواداران لوس‌بلانکوس امیدوار‌ند که تیمشان برابر PSG به پیروزی با بیش از اختلاف یک‌گل دست پیدا کند و در‌نهایت آن‌ها راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شوند. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های رئال‌مادرید برای بازی با پاری‌سن‌ژرمن، خط هافبک این تیم محسوب می‌شود. کاسمیرو به‌دلیل محرومیت در این بازی غایب است؛ در‌حالی‌که طی روز‌های اخیر تونی کروس نیز با مصدومیت عضلانی روبه‌رو و گفته شد که او این مسابقه را از دست خواهد داد.

کروس دوشنبه به کار انفرادی با توپ در کمپ والدبباس پرداخت تا امیدواری‌ها را زنده کند و دیروز هم در بخش اول تمرین حاضر شد و بدون مشکل کار کرد؛ خبری مسرت‌بخش برای کادر فنی رئال و هواداران، چرا‌که ستاره آلمانی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در کامبک احتمالی رئال داشته باشد و غیبت او قطعا حس خواهد شد. حالا شانس‌های رسیدن کروس به بازی با پی‌اس‌جی افزایش یافته است؛ با‌این‌حال تا ساعاتی قبل از شروع بازی نمی‌توان درباره او با قطعیت صحبت کرد و تردید‌ها ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->